Prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos
-
Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos Jūs galite:
- Pakeisti prekę į kitą.
- Grąžinti prekę ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus.
Norint pakeisti batukus į kitą dydį, reikia rašyti į el. paštą:
- Užsakymo Nr.
- Kokius batukus į ką keičiate
- Kaip ir kada grąžinsite.
Nelaukiame, kol gausime batukus, iškart siunčiame kitus.
Grąžinamus batukus "Lietuvos paštu" atsiimame tik savaitgaliais (kiekvieną dieną į Lietuvos paštą nevažinėjame) ir tada grąžiname pinigus už batukus.
- Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekę, Pirkėjas turi ją išsiųsti:
- arba registruotu paštu šiuo adresu: Kęstutis Sniečkus, Gegužių 61-46, LT78333 Šiauliai
- arba į OMNIVA Šiaulių IKI Lyros paštomatą , nurodant gavėją Kęstutis Sniečkus, tlf. +370 699 31238 ir el. paštą kestutissn@gmail.com
- arba EXPRESS paštomatą Lyros g. 19a nurodant gavėją Kęstutis Sniečkus, tlf. +370 699 31238 ir el. paštą kestutissn@gmail.com
- Kartu su grąžinama preke (prekėmis), Pirkėjas turi atsiųsti užpildytą grąžinimo formą. Atsisiųskite grąžinimo formą spausdami čia.
- Jei nėra galimybių atsispausdinti, nieko baisaus, paprastai parašykite ant lapo.
Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus: grąžinama prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje; prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta; prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.); Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 7 d.d. po to, kai prekė yra gauta, patikrinama, kad ji yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės. Jei klientas pasinaudojo papildoma nuolaida (pvz. nemokamas pristatymas) ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš šio užsakymo, "bataipigiau.lt" turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą.
Jeigu gauname kliento pretenziją dėl prekės kokybės, aiškinamės priežastis, ieškome susitarimo. Jei prekė tikrai brokuota, grąžiname pinigus. Jei nesutinkame su kliento pretenzija, kreipiamės į kokybės inspekciją, kad išaiškintų pretenzijos teisingumą. Dviejų savaičių bėgyje pateikiame atsakymą. Jei klientas nėra tuo patenkintas, jis gali kreiptis į atitinkamas institucijas.